söndag 28 mars 2010

It is after all Sunday

Igår gjorde jag en layout till min systers blogg, den är enkel och tog inte lång tid att pilla ihop :)
Hon är nöjd och glad över den, så då är jag nöjd över den också.
Måste trixa ihop en till min snart också, velat ett bra tag men kommer inte på tema :(

Föräldrarna är ute och åker, jag ville inte följa med. Jag tog att jag hade massa att göra som ursäkt men sanningen är att jag pallade inte. Jag vill bara sitta här och inte göra något alls idag. Inte för att jag har ännu en deppig dag utan för att jag vill slappna av. Mysa framför datorn med photoshop och musik, eller se någon bra serie.
Sitta i min Harry Potter mjukisdress med mysiga fluffiga sockor med kaninen i famnen.
Det är trots allt söndag.

I made a layout for my sisters blog yesterday. Nothing advanced really, it didn't take long to make it to be honest.
She's happy with it, so there for so am I.
I want a new layout for my own blog as well, have now for some time.
I just can't think of a theme that I want for the layout...We'll see when it happens.

My parents is out on a mini-roadtrip, I didn't want to come. I honestly just want to relax today.
Not because I'm depressed but because I have that relaxing mood in me.
It is after all Sunday.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: