onsdag 31 mars 2010

It's 2am and here's what I did...

Jag kom upp vid 7.00 imorse då jag skulle till min psykolog 9.00.
Jag är trött fortfarande, tror sömntabletterna togs för sent igår...
Det gick bra, som det flesta gånger. Min psykolog är guld värd.

Shoppade lite smått efter, kände att jag behövde unna mig det faktiskt.
Men vad det är får ni se senare :)

I've been up since around 7am since I had a therapy session at 9am.
I'm still tired, I think I took my sleeping-pills to late yesterday...
The session went great, like most times. My psychologist is amazing.

I did some small shopping after, I felt I needed that so yeah.
But what I bought, you get to see later :)

Share/Save/Bookmark

5 kommentarer:

Bella sa...

Oj haha, jag läste precis min kommentar på ditt inlägg någon vecka tillbaka.
Vad dum i huvudet jag var som inte skrev VEM som skrev. x]
Du kanske gissade det, men ifall du inte gjorde det så är det iaf jag, som i Pia, som i Gilly, som lite knäpp tror jag. x]

Aja, om du vill så finns jag på twitter: MadTarrant.
Finns på bdb: TarrantHightopp.
Och på facebook: Pia Johanna Sjöström.

Och vill du inte så önskar jag dig massor med lycka i livet, och förhoppningsvis en rik karl och snygga barn i framtiden (det är vad jag önskar migsjälv höhö) och att du får må så bra som alla människor förtjänar.

<3

Karin sa...

Man tackar! :}

Kitten sa...

Gilly Men då! xD Som jag har undrat vem det var D:

Jag får väl börja med bdb eller nåt igen x) !!

Bella sa...

^ Ja, jag är lite värdelös kakan. x]
Men du, vi kan väl ringas vid?
Och msn? Kanske? ÅH, JAG SAKNAR DIG!
-stryper i ilska och kärlek-

D:<

Eriiza sa...

Ok, men det beror på vad du har för medicin, alla mediciner har ingen hang over-effekt.
Vad får du för sömnen ? =)