tisdag 30 mars 2010

Visitors from Wonderland

Det var meningen att jag skulle ha mitt första samtal idag med min psykolog på psykmottagningen. Dock var hon sjuk som dom ringde och avbokade. Mamma ringde en stund efter och frågade sen hur det kändes. "Det känns skit men vad gör man?" var mitt svar. Japp, jag har nu 2 psykologer för er som har missat det.
Day 9 of 365
Jag fick besök ifrån Wonderland idag som kom med posten. Små fina bilder.
Vill ha mina andra delar nu så jag kan göra smycken av dom...

Jag önskar jag hade vingar som Hawkman så jag bara kunde flyga iväg och lämna allt.

I was suppose to have my first therapy session with my new psychologist (yes, I have 2 now). But she was ill so they called and canceled. It feels shitty, but what to do?

I got visitors from Wonderland today, they came in the mail. Pretty little pictures.
I want the rest of the jewelry supplies I've ordered so I can start creating...

I wish I had wings like Hawkman so I could just fly away from everything and leave it behind.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: