onsdag 14 april 2010

Hej På Er! ^^

Igår så kom jag upp ganska sent. Elenor och syster kom hit vid 12.30 då syster skulle klippa Elenor. Hon klipptes medans jag virrade runt i lägenheten, jag gjorde något som var tvungen att göras men jag vette fan vad det var längre haha. Jag och min minne...Efter så hängde vi lite ut på balkongen. Vi drack kaffe och sen följde jag Elenor till skolan då hon hade lektion 16.00 igen. Så fick mig en promenad och lite mysigt samtal med min söta tös! Elenor är en av mina äldsta och närmaste vänner, hon is my precious. Jag vann även ett skitsnyggt linne på Tradera. För 1kr+25kr frakt.


Idag har jag inte gjort så mycket än, mer än att hosta lungorna ur mig. Sitter just nu med kaffe och ska greppa något läsbart för att sätta mig på balkongen. Det är så fint och varmt ute idag igen! Det gör mig så otroligt glad, allt känns lättare ju.

Idag är det även nytt Bleach, avsnitt 266. Men är inte vilken Bleach dag som helst nu förstår ni utan dom går äntligen ifrån fillers-avsnitt och åter till den så kallade riktiga arc! Det är så många battles jag ser fram emot, som jag dör för att se för jag har längtat som en tok. Och jag hoppas än på att Grimmjow lever ju!


Yesterday my sister and my friend Elenor came over here, my sister gave Elenor a pretty new haircut (it looks amazing!). After we drank some coffee, stood outside in the sun and I then followed Elenor to school since she had another class. We talked a lot and it was so lovely! ^^
I also won a top (that I already love lol) for a very (very) cheap prize too!

Today I've not done much yet besides coughing my lounges up. I'm drinking coffee right now and I'm about to grab something to read and relocate to the balcony. The weather is amazing and warm once again, I am loving this! Welcome back, Spring! Everything seems so much easier.

The new Bleach episode is also out today, episode 266. And it's not just any episode, they're finally leaving the filler-episodes and are going back to the "true" Bleach arc! I am so happy that I am freaking out (fangirl warning...). I'm still hoping Grimmjow is alive, he is my favorite.


Share/Save/Bookmark

12 kommentarer:

Unknown sa...

Lät som du hade ganska så soft dag igår. :)

Kul du vann linnet också och hoppas du får brev idag så det inte kommit bort. :P

Kitten sa...

Wookie: Jo, den va soft! :)

Haha, jo man börjar ju undra lite vart det har tagit vägen xD

Unknown sa...

Det var ju nice. :)

I helgen blir det antagligen grillen med att grilla revbensbjäll om du är sugen. :P

Jupp hoppas det kommer fram. xD

Kitten sa...

Wookie: I WANTZ IT :O Revbensbjäll är ju så jävla gott :3 !

Jag fick brev idag :D Ifrån Wookie Poo :3 TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Jag börja nästan grina xD <3

Unknown sa...

Aha vad nice, tror det ska vara så det räcker till 3-4 pers så. :)

Varsågod, märkte att det kom nog bra till pass också nu sen du har blueray och sen fick du hanskrivet brev. :P

Kul att du blev glad stumpan. <3333

Kitten sa...

Wookie: Jag tror jag kan komma, Malin & Pappa ska till Lager 157 på lördag och båda två vill gärna jag hänger med xD Så inte 100 än.

Jag blev JÄTTEGLAD ! :D Måste bara bestämma mig för vad nu...haha.

Unknown sa...

Aha, vi får väl ta det senare i veckan och bestämma. :)

Aha vad bra då. :P

Jupp nu kommer det jobbiga, köpa en dyr eller 2 som är på rea. xD

Kitten sa...

Wookie: Jao, för jag vill båda två lika mycket xD

Ja...men dom har ju merch osv också haha xD Eller köpa många billiga "vanliga" dvder...finns många val :O

Jag får inte tag på min handledare på AF >.< *grrr*

Unknown sa...

Jupp då har du massa jobbiga val då på båda sakerna. xD

Aha något viktigt eftersom du behöver ha tag på henne?

Kitten sa...

Wookie: Ja, det är ett stor beslutångest-fight ju D:

Mja, jag har fått mitt intyg ifrån min psykolog som hon vill ha, är mest om jag ska skicka det eller ge det när vi har nästa möte xD

Unknown sa...

Jupp då får Kitten brain jobba rejält med jobbiga saker. xD

Aha, jaså du får väl ta med det nästa gång i värsta fall. :)

Unknown sa...

älskar dig också <3 hade trevligt och jag blev verkligen asnöjd med klippningen :,) Just nu sitter jag med färg i håret.. det stinker amoniak här inne XD Nu ska det bli askblondt.. lr brunt ^^ Hoppas vi ses snart igen! :*