fredag 9 april 2010

Jag kom vidare i Fototävlingen! ^^

Åh, jag är så glad just nu! Jag kom vidare i Fototävlingen hos Jeanette!
Miniature Horse
Så om ni är jättegulliga (vilket ni redan är iofs) så får ni gärna rösta på mig och hjälpa mig vinna.
Läs instruktionerna bara om hur du röstar osv :) Jag är Bidrag nr 7 (!) och tävlar med den ovanför.
Är verkligen i desperat behov av det där produktsbordet ärligt talat...

Ber om ursäkt om det är lite tjatigt med olika tävlingar hit och dit senaste dagarna. Jag vet inte vad som händer, jag verkar ha tur helt plötsligt och det gör mig glad! ^^ Men förlåt om det är tjatigt :)


Share/Save/Bookmark

5 kommentarer:

Jeanette Lindvall sa...

sv: Din bild är grym, älskar ljuset hur det faller, lite vinjettering. Känsla i bilden.

Det får du göra, tror din länk var rätt men ändra till blogspot.com

Kram

Emma Linnéa sa...

Svar; Det är bäst! :D

Jag gick in och röstade på din bild, alla tre röster :D

Jeanette Lindvall sa...

sv: Klart man ska rösta på sig själv :) om man kan, skulle jag också gjort.

Å tack så mycket, jätteroligt att höra, verkligen =)

Kram

Nicole sa...

Vilken härlig blogg du har! Cool design! :) Söt webshop också ^^ Jag har också en.

Sabina sa...

Vilken fin bild :) Gav dig tre röster i tävlingen :D

sv. Åh, tack^^