fredag 2 april 2010

Shrimp Cocktail

Igår smaskades det på räkcocktail någon timme efter maten. Vi hade även kex och ost.
Dock åt jag baugette med vitlöksost på hehe. Jag är helt galen i vitlök!
Day 11 of 365
Idag så har det inte hänt så mycket än. Jag vaknade och hade fortfarande huvudvärk så jag drog täcket över huvudet och sov vidare. Kom upp strax innan 12.00. Halva dagen borta, jävla skit.
Har varit en sväng till affären, köpt in lite gott tills ikväll då jag ska titta på nya Supernatural och efter det blir det nog film. Eller säsong 5 av Angel. Vi får se.

Just nu dricker jag kaffe och ska börja svara på kommentarer :)

Yesterday my mom made us shrimp cocktails, I love them! They are so yummy and besides that even more yummy. I love them a lot, as you probably got from that...

Today I haven't done that much yet. I woke up with still having a headache so I pulled the covers over my head and didn't get up until 12am. Half day gone, damn! I'm hating that part.
I've bought some snacks for tonight since I'm watching the new episode of Supernatural and after that I'm going to watch a movie or season 5 of Angel.

Right now I'm drinking coffee and I'm going to answer comments :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: