måndag 10 maj 2010

A Nightmare on Elm Street (2010)


Eftersom jag har varit ett stort fan av Terror på Elm Street filmerna i många (många) år så var det självklart att jag skulle se en remake av första som äntligen har haft premiär i Sverige. Och jag kan säga till er att jag hatar den.
Det är en av de dåligaste filmerna jag någonsin har sett i hela mitt liv och jag säger inte det bara för att dom har ändrat i princip allt i filmen. Skådespelarna verkade inte veta hur man agerar, storyn var bara så hemsk och dålig! Jag fattar inte hur den kunde bli "godkänd" att få visas för den är ju så otroligt dålig! xD Jag menar, jag ville gå efter typ 30 min men jag hade ju betalat typ 100 kr för att se den så stannade självklart kvar. Hade det varit hemma hade jag stängt av. Mitt förslag är, spara pengarna och se den när den finns ute på DVD eller något haha.

Since I have been a huge fan of the A Nightmare on Elm Street movies for many (many) years it was a must for me to go and watch the remake that's finally here. And I can tell you that I hate it.
It is one of the worst movies I have ever watched in my whole life! And I'm not saying that just because they have changed pretty much everything about the story. The actors seemed to have no idea how to act, the storyline was just poo and I just...How the hell could those who decide a movie is good enough to be released allow this movie to actually be that?! It is so horrible! xD
I mean, I wanted to leave after 30 minutes but since I had paid I stayed watching it hoping for it to get better which it didn't, it only got worse. So people, save your money and watch it when it's out on DVD or something because it's not worth to go watch it now lol.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: