söndag 16 maj 2010

R.I.P Heroes. I will miss you.


Ja, för er som inte har hört om det än så är Heroes officiellt nedlagt av NBC, det kommer med andra ord ingen ny säsong. Dom lämnar dock "dörrarna" öppna utifall dom vill göra en special eller film i framtiden, men bara om dom vill och kan osv. Jag storgrät när jag läste det, sen grät jag ännu mer när jag läste Zachary's (Sylar) lilla meddelande om det till alla fans. Heroes är en av mina absoluta favoritserier och jag hatar det här, men jag är glad för det man har fått, vilket är ganska så mycket faktiskt. Jag kommer sakna det jäkligt mycket.

Well, for you haven't heard yet, Heroes is officially canceled by NBC, with other words there will be no new season. On the other hand they are leaving "a door open" in case they want to make a special or a movie. I started crying like a baby when I heard it and even more when I read Zachary's (Sylar) message to the fans about this.
It is one of my all time favorite shows and I am hating this information, but I am glad I was a part of what we got, which was a lot. I will miss it so much.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: