onsdag 2 juni 2010

I have slowly started to come back to life...

Först och främst vill jag meddela att idag är en speciell dag, för idag fyller min bästaste bästa vän Wookie år! Så många grattis till honom! :D

Igår hade jag Mindfulness för första gången, det var så guld och så underbart! Längtar tills omgång 2 nästa vecka. Vi pratade mest om vad det är men vi gjorde lite övningar också, mest avslappning.
Idag så ska vi diskutera och så om "Vem är jag?". Vad vi anser är framgång i livet, om självbild och sånt. Det är personligt område men det är bra att det tas upp nu. Är ju därför vi är där trots allt!

Det är galet varmt ute idag. Så det blir att ta med sig 2 ton vatten på promenaden till Iris och promenaden hem ifrån Iris. Annars lär jag få huvudvärk som jag hade hela dagen igår av värmen.

Och jag kan nog säga att, jag sakta har börjat vakna till liv igen.

First of all, this isn't just any day because this is a special day! Today is my best friend Wookies birthday! So happy birthday to him! Hurray!

Yesterday I had Mindfulness and it rocked my world, I'm already loving it! Looking forward to next week when we have another day with it, wohooo :3 ! We had relaxing yesterday, amazing!
Today I have a kind of a "Who am I?" discussion with my group along with other things around that. It's personal but at the same time it's the main reason we are there. To find ourselves!

It's crazy warm outside today! So I'm taking lots of water with me for my two long walks or I'll get a headache like yesterday lol. I don't handle the Summer warmth that well...

And I can say that, I have slowly started to come back to life.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: