söndag 25 juli 2010

The Howling Wolf Heart

Sometimes surviving is the worst form of death.Spellbound
Första lediga veckan har bestått av att sova pinsamt länge in på dagen, gå på stan och shoppa lite, fota med Emelie utomhus mitt i värmen, åkte till Norrköping med Wookie och sen så bjöd jag min syster på Eclipse också, så jag såg den igen igår på bio. Har varit en bra första vecka på lovet hehe.

Idag så kommer Wookie hit för planen var Kolmårdens Djurpark imorn men med tanke på vädret så kanske vi får skjuta fram det lite och åka till Laxne direkt. Vi får se, han har inte vaknat än haha.

Fick även klartecken nu på morgonen att jag får skaffa mig 2 nya gerbiler vilket gjorde mig lika glad som ett barn på julafton! Jag hade gerbiler i minst 10 år tills mina sista sötnosar somnade in, då hade jag Stampe så jag bestämde mig för stunden att inte skaffa nya gerbiler just då. Men sen ni, sen har jag tjatat och tjatat på att få klartecken om att jag får låta 2 små sötingar flytta in här.

Men nu ska jag fortsätta med mitt kaffe. Hoppas ni har det bra :)

My first week off I've...Slept to long, gone shopping, had a photo session with Emelie, been to Norrköping with Wookie and yesterday I took my sister to the movies, we watched Eclipse :)
It's been a first good week out of my 2 weeks off! ^^

Today Wookie is coming here because the plan was to go to Kolmårdens Zoo tomorrow but since it's cold outside and is raining like hell (it seriously feels like autumn...) I guess we'll see if we're going there tomorrow or later in the week when the weather is better.

I also got a clear sign this morning that I can get myself 2 gerbils which made me happy like a child on Christmas lol! I had gerbils for over 10 years until my last darlings passed away, I had Stampe when that happened and I decided to wait for a while before I got new gerbils that time.
But then when I wanted to, how I have tried to get a clear sign that they can move in here lol.

I hope you're doing good! :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: