söndag 4 juli 2010

I'm gonna fight for you until your heart stops beating.

Igår så skulle jag ha festat lite grann men efter irriterande migränanfall så bestämde jag mig för att avstå, kände mig helt död som jag blivit påkörd av Hogwartsexpressen haha. Men jag ville inte sitta hemma och tråka så jag bestämde mig för att gå på bio. Då ingen ville/kunde gå med mig så gick jag själv, vilket faktist var jäkligt skönt och måste göras om snart igen. Jag gick och såg Eclipse hehe. Kunde inte hålla mig längre haha.

Jag älskar den. Diggade första, älskade andra och avgudar trejde. Vill ha nästa film nu nu nu!
Har fortfarande inte läst böckerna och vill inte läsa dom heller. Jag håller mig till filmerna.

Återigen så vet jag att bloggen har hamnat lite åt sidan just nu. Men jag menar kom igen, det är ju trots allt sommar! Och vilken värmebölja vi har fått sen då, det är ju sinnesjukt varmt ute.

Yesterday I was going to party a bit but after a migraine I decide to cancel it, I felt dead like I've been hit by the Hogwarts Express lol. But I didn't want to just sit at home and be bored so I decided to go and watch a movie. Since no one wanted/could go with me I went by myself, which was brilliant and relaxing. I went and watched Eclipse.

I loved it. I adore the first one, loved the second and worship the third. I want the next one now!
I still haven't read the books and I don't want to either. I'm going to stick with the movies.

Once again I know the blog has ended up a bit on the side but I mean come on, it is after all Summer! And what a Summer we have right now in Sweden. It's insanely warm outside!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: