onsdag 25 augusti 2010

Autumn, is that you my love? ♥

The Rain is Here...
Det har regnat hela dagen. Jag har rensat ut lådor i mitt rum, sorterat det som inte har slängts.
Den lilla pausen mitt i regnet så sprang jag till Netto, där jag bland annat köpte dekorations-sand.

Ikväll blir det TV med mamma. Efter det så ska jag se på en film eller två.
Det har varit en underbar dag.

It's been raining all day. I've cleaned out drawers in my room, sorted what hasn't been thrown.
The little break in the rain I ran to a store where I bought colored decoration-sand.

Tonight it's TV along with my mom. After that a movie or two.
It's been a wonderful day.


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad skönt du har haft en bra dag stumpan. :)

Blir nog dags att inviga bastun här till hösten snart börjar bli sånt väder då det är väldigt skönt. :P

Ha det så bra. <3333