måndag 2 augusti 2010

The Rain Keeps Pouring Down...

Howling Wolf
Klänning ifrån Lager157. I love it!

Idag så är "semestern" slut och Iris är igång igen. Dock har vi Friskvård idag som vanligt och jag kör eget då det spöregnar ute, så jag tänker då inte ta en promenad som jag brukar göra haha.
Det blir motionscyckeln och efter det så ska jag göra en massa smycken! :)
På tal om smycken så väntar jag på en massa tillbehör som jag köpt genom Ebay. Längtar!

Kanske blir lite foto också, jag har ett extremt fotosug men inga ideer som jag kan genomföra...
Sen får vi ju inte glömma det allra bästa med måndag på sommaren! Nämligen nytt True Blood.


Today Iris starts again but I have on-my-own today. Since it's raining like madness outside I am not talking a walk like I usually do lol. I will on the other hand make a lot of jewelry today! :)
Speaking of jewelry making, I am waiting for a massive amount of supplies I've bought on Ebay.

I might photograph as well since it's itching in my photograph-finger. I have no ideas...we'll see.
And lets not forget the best about Mondays during Summer! A new episode of True Blood.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: