tisdag 17 augusti 2010

Semester i Lund :)

Jag lever :)
Jag har bara haft lite fullt upp och sen så har jag varit i Lund torsdag-söndag! ^^
Där var jag bland annat på bröllop, en barndomsvän gifte sig. Helt underbart!
Träffade även min faster och farbror. Sen fick jag semester med min kära syster.
Bilder och så ifrån bröllopet kommer snart :)
Snowleopard
Snowleopard, Kolmåderns Djurpark, 2010.

Jag var i en svacka dagarna innan men den försvann så fort jag anlände till Lund.
Men det verkar tyvärr som att den är tillbaka. På det saknar jag Lund och människorna där.
Det är inte lätt när det är svårt...


I'm alive! :)
I've just been really busy and I was in Lund, Thursday-Sunday! ^^
I was on a wedding, a childhood friend got married, so lovely!
I also got to spend time with my aunt and uncle. And I had my lovely sister with me.

I was in a "depressed-time" the days before I left town but it went away when I arrived in Lund.
But sadly it seems like it's back. On top of that I miss Lund and the people there, a lot.
It isn't easy when it's hard...

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Fin missekiss, kul att du hade det bra i Lund också. :)

Ha det så bra stumpan så hörs vi, luv u. <3333