tisdag 3 augusti 2010

Sometimes surviving is the worst form of death.

Jag har inte någon bra dag idag. Helt utan anledning också. Men sånt är ju livet *suck*
Jag känner bara för att gräva ett djupt hål och gräva igen det med mig liggandes där.
Känns som jag har ett stort svart hål i mig och jag vet inte varför.
So tell me when you hear my heart stop
Kan jag inte bara få vara hemma idag, liggandes i min säng medans jag tyst gråter?
Jag orkar inte med en sån här dag. Jag vill inte. Jag vill inte. Jag vill inte!

I am not having a good day. Without any reasons as well. But that's life *sighs*
I feel like digging a deep hole and crawl down into it and hide.
It feels like it's a black hole inside me and I have no idea why.

Can't I just get to stay at home today, lying in my bed while silently crying?
I don't have the strength for a day like this. I don't want it. I don't want it. I don't want it!

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Bella sa...

Det värsta är ju fan när man inte vet VARFÖR man helt plötsligt är så sjukt ledsen.
>_<

<3