måndag 13 september 2010

Busy Week...

Sitter just nu och försöker vänja mig vid Google Chrome.
Jag har använt Mozilla Firefox som webbläsare ett par år nu men tycker att det har krånglat så mycket senaste tiden.
Så jag bestämde mig för att det var dags för något nytt! ^^ Måste bara vänja mig haha.
Poison in My System
Den här veckan är det lite fullt upp. Mamma fyller på torsdag och på lördag är den fest.
Och även om bara några i släkten kommer så blir det mycket för den är så stor.
Så hela veckan ska gå åt till att baka, fixa maten och allt annat som ska fixas!
Sen så klart fira mamma när mamma ska firas :)

Right now I'm trying to get used to using Gooble Chrome.
I've used Mozilla Firefox as my webbrowser for years now but it's been so messy lately, things not working.
So I decided it was time for something new! ^^ Now I just have to get used to it lol.

I'm busy this week. My mom has her birthday on Thursday and on Saturday there's a party.
And even if just a few relatives come there will be many since they're many.
So this whole week there will be baking, fixing food and everything else!
And of course celebrate mom when she's suppose to me celebrated :)

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Rebecca sa...

i use safari (:
happy birthday to your mum!

http://itscohen.blogspot.com/