torsdag 2 september 2010

Good Morning, World!

Is This Real?
God Morgon! ^^ Kom up för en liten stund sedan och sitter just nu med det heliga morgon kaffet.
Ska med 10.10 bussen ner på stan där jag ska mötta upp syster-yster på stationen :) Kära syster behövde smakråd ifrån lillasyster, så det är väl klart man ställer upp på en sådan sak!
Jag ska shoppa lite (lite grann bara hehe) jag också idag, nya accessoarer står på vill ha-listan.

Jag vill krydda till min blogg lite, en ny layout men också något mer.
Funderar på att videoblogga lite då och då :)

Good Morning! ^^ I got up a little while ago and am drinking the holy morning coffee right now.
I'm taking the bus to meet my sister at the station :) My dear sister needed advice from her little sister when she goes shopping, so of course I will do that lovely thing for her!
I'm going to shop a little (just a tiny bit) as well, new accessories is on the want list.

I want to spice up my blog a bit, a new layout for example but something more as well.
Thinking about to video-blog now and then :)


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: