onsdag 1 september 2010

September 1st 2010.

Daily Me
Idag har jag mest små pysslat med mitt sovrum, planerat inför när jag ska fixa i andra rummet.
Det är ju ett hobby rum. Så jag har min TV och så där inne samt min pyssel-station :)
Det är mest pyssel-stationen som ska organiseras bättre nu när den fortsätter växa så snabbt.
Mesta delen av mina kläder är där inne nu också eftersom min stora byrå står där inne.
Är en kul sysselsättning! Jag älskar det och tips för en bra och organiserad pyssel-hörna är välkomna!

Today I've mostly decorated my bedroom along with planning what to do with my other room.
It's my hobby room. So my TV and such is in there. Also my craft area :)
It's mostly the craft area that needs working on, organizing since the supply amount is growing.
Most part of my clothes is in there now as well since I moved my big dresser in there.
It's so much fun! I love it and ideas for a good and organized craft area is welcomed!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: