torsdag 14 oktober 2010

Give me my tea back, damn it!


En av mina favorit tillbehör under hösten när jag läser bloggar, pysslar, ser på något eller gör det mesta, är att dricka en stor kopp varmt te. I en kopp av stengods så klart så det håller sig varmt länge. Så det är frustrerande och irriterande att dom har slutat sålt mitt absoluta favorit te ju!

Jag har druckit Persian Earl Grey i flera flera år och nu bestämde sig visst Lipton att det inte ska säljas. Eller om det bara är i Nyköping som dom har slutit att sälja det, finns det hos er andra tro?
Köpte ju så klart in så mycket jag hann med då det såldes ut till extremt billigt pris men nu har jag endast 4 ynka påsar kvar. Tog mig 10 min efter stirrande och läsande att välja nytt i affärn idag men jag är skeptiskt mot det, mycket skeptisk. Tänk om jag inte hittar en ny te kärlek :O

One of my favorite things to drink during Autumn while reading blogs, craft, watch something or do pretty much anything is a big cup of hot tea. So it is annoying and frustrating that they are not selling my absolute favorite tea any longer! They don't in my town any more at least...

I've been drinking Persian Earl Grey for many years and now they just decided to stop selling it.
I bought as much as I could when they sold it out, but I only have 4 bags left now. It took me like 10 min to choose tea today, after much reading and confused looks at the boxes. But I am suspicious towards the new tea I am going to try, very much so. What if I don't find a new tea love? :O

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Sarah sa...

I love tea!! Green tea is my favourite, perhaps you could try it if you can't get earl grey? xx