fredag 22 oktober 2010

The Virgin Suicides & Cracks

Jag är sjuk just nu. Vaknade igår med världens feber + huvudvärk. Dog i sängen igen.
Idag är det lite bättre men inte tillräckligt för att man ska kalla det smart att gå ut.

Så jag underhåller mig med att se på film som The Virgin Suicides och Cracks.
Sen så dricker jag massa te. Underbart varmt te. Är det bästa när man är sjuk.

Den 6 november så hämtar jag hem min lilla bebis. Jag längtar.

I'm ill right now. I woke up yesterday with a high fever + headache because of it. Went to sleep.
It's a little better today but not enough for me to go outside to have any adventures.

I am entertaining myself with movies like The Virgin Suicides and Cracks.
And I'm drinking lots of tea. Wonderful hot tea. The best when you're ill.

November 6th I'm taking my baby bun bun home. I long for the date.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: