fredag 12 november 2010

Alexandre Desplat ♥ Harry Potter

In Progress
In Progress
Senaste dagarna har jag gömt mig ifrån vintern, kladdandes i min lilla inspirations bok och busat med en busig superhjälte kanin! Även myst och sovit middag med kaninen har jag också :)
Jag är långt ifrån duktig på att teckna/måla/rita eller vad man nu vill kalla det. Men jag tycker det är kul att kladda på ändå ^^ Skriver ut fin fina bilder ifrån datorn och piffar upp med hehe.

För att göra mysfaktorn ännu bättre så har jag lyssnat på soundtracket till Harry Potter and The Deathly Hallows: Part 1. Alexandre Desplat gör så underbar musik så jag dör lite inom mig.

För övrigt så fyller jag år imorgon. Hela 23 år blir jag då. Tiden går fort den.

The last few days I've hidden from the Winter, doodling in my little inspiration book and played with a playful superhero bunny! I've also cuddled and taken naps with the bunny :)
I am no where near being a good drawer but I still enjoy it now and then, it's fun! ^^ I print lovely images from my computer to spice the pages up with hehe.

To make it even more lovely I've listened to the soundtrack to Harry Potter and The Deathly Hallows: Part 1. Alexandre Desplat creates such wonderful music I die a little inside of me.

It's my birthday tomorrow. I'm turning 23. Time moves fast.

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Elin sa...

Jag tycker bilden är grymt bra :) Gillar sådana bilder !

Amanda sa...

Men hur vet då köparen att dom får varan? Jag tänker mig i situationen där jag skickar iväg pengarna, så kanske man inte får varan? Finns det inget säkerhetssystem? :)

Amanda sa...

Ah okej :) Tack så mycket!