måndag 1 november 2010

And it hurts like a million knives.

Usch, jag är inte alls på humör idag :( Jag känner bara för att dra täcket över huvudet igen och bara ligga i sängen hela dagen. Var nära att jag gjorde exakt det också innan jag väl tog mig upp.

Jag känner bara för att ignorera precis allt och alla idag. Vara för mig själv och hata livet, typ.
Jag saknar min plutt extra mycket mega-ont idag. Stampe fick mig alltid att överleva dessa dagar. Jag vill bara lägga mig ner och dö just nu.

Ugh, I am not in a good mood today :( I feel like go back to bed and sleep all day long. It was close I did so as well before I managed to get up from my bed. Still tempting to go back...

I feel like ignoring everything and everyone today. Be on my own and hate life, or something.
I miss my baby boo even more today, mega-painful much. Stampe always made me survive these days. I just want to lay down and die right now.


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Emma sa...

Åh vilken söt liten plutt! Jag vet hur det känns, min lilla gick bort förra året. Så himla jobbigt :/ och nu har jag en kanin som vägrar sluta bitas. Blir galen på honom.