fredag 26 november 2010

Good Morning! :)

God Morgon! ^^ Sitter just nu och dricker kaffe för att vakna till liv. Idag åker jag till Laxne till kungen Aslan och herr Wookie, där jag också blir kvar hela helgen :)

Vi ska se Harry Potter and The Deathly Hallows: Part 1 imorn, på Heron City! :D Jag har haft nedräkning sedan i måndags haha. Jag tok-längtar just nu efter att få se den ännu en gång!

Jag har fått mani på att göra animerade Harry Potter gifs, som syns ovanför, så kan blir mycket sånt ett tag i bloggen hehe ;)

Good Morning! ^^ I'm sitting here dead tired drinking coffee, to wake up more. I'm going to Aslan the king and mr Wookie today, I'm spending the weekend there :)

Tomorrow we're going to go watch Harry Potter and The Deathly Hallows: Part 1! :D I've been counting down to it since Mondays lol. I am longing to watch it again so much right now!

I'm obsessed with making Harry Potter gifs, as seen further above, so can show up some a while in the blog ;)

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

angelica sa...

Åhh Den är så jäääkla awesome! Vill se den igen! :D

sv: Ja grymt underbar! :D