måndag 15 november 2010

Kitten got a new pair of shoes! :D

Tack för alla födelsedags gratulationer över hela www! Ni är helt underbara hela bunten :) Jag hade en underbar och lugn födelsedag, är så nöjd ^^ !! Jag fick något väldigt Slytherin av Herr Wookie som jag ska visa er ikväll/imorn ;)

Idag så åkte jag och pappa till Norrköping. Vi var på sko jakt då mina vinter kängor är helt slut och läcker in vatten. Vilket inte är särskilt kul när det är slaskigt...
Jag hittade inga där, blev lite ledsen. Men vi åkte förbi stan hemma i Nyköping och där hittade jag dessa ovanför på Eurosko! 995 kr. Helt klart värt dom pengarna! Så himla sköna är dom! Mycket snyggare i verkligheten.

Men nu ska jag gå ut till Oliver, han la sig och vilade efter en massa bus så då passade jag på att sätta mig och blogga i lugn och ro. Men han är vaken igen och kräver mamma-kärlek hehe.

Thank you so much for all the birthday wishes over the www! You are so wonderful, I love you! I had a great birthday, relaxing with my closest ones so I'm happy! ^^
I got something very Slytherin from Mr. Wookie that I'm going to show you later/tomorrow! ;)

Today me and dad went on a road trip. We were haunting after shoes since my winter boots are done for it and I was in a serious need of new ones. I found the ones above! 995 SEK.

But I'm going to go to Oliver now, he rested a bit after loads of playtime so there for I took the chance of blogging in peace. But he's up again and he demands mommy-attention hehe.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Antonia sa...

De ser jättebra ut härifrån!