söndag 7 november 2010

Play me those tunes Mr. iPod!


Förutom en massa kanin bus idag så har jag varit till Norrköping med pappa. Vi var där och handlade en tidig födelsedags present åt mig! ^^ Jag fick en iPod Nano 5th Generation! Jag valde en rosa så klart då min förra halv-levande iPod var rosa hehe.

Jag var även inne på Bauhaus en snabbis där jag köpte nytt till att förvara mina smyckes saker i! Jag älskar den serien jag har ifrån, tänker fortsätta köpa av den också. Den är billig och super-bra!

Men nu blir det The Big Bang Theory tills det är dags att sova! Älskar den serien så jäkla mycket!
Pst, glöm inte Tradera ;)

Beside loads of bunny playtime today I've been on a small roadtrip with my dad. We went shopping for an early birthday present for me! ^^ I got an iPod Nano 5th Generation. I of course picked a pink one since my old half-dead iPod is pink hehe.

I also bought some new storage stuff for all my jewelry supplies.

But now it's The Big Bang Theory until it's time to sleep! I love that show so damn much!


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: