söndag 5 december 2010

Bake Bake Bake




Igår var det bak i flera timmar.
Det bakades saffrans bullar och cocos toppar. Stora jäkla bullar blev det haha.

Men nu ska jag ta och hoppa i varma vinterkläderna för jag ska iväg en stund.
Pappa och jag ska åka och handla åt alla djuren :)


Yesterday I baked for hours.
We baked saffron buns and cocos tops. The buns became bloody huge lol.

But now I'm going to jump into my warm Winter clothes because I'm going away for a while.
Me and Dad are going shopping for all the animals :)

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Unknown sa...

Oooh, jag kan gärna provsmaka så allt smakar ok, speciellt bullarna om du behöver försökskanin. xD

angelica sa...

åh gott!

Antonia sa...

Jag bakar också idag! Kanelbullar! Bjudit in folk till kl 7, men är rädd att jag inte hinner nu..=S
Dina ser otroligt goda ut, speciellt gillar jag bullarna! Hoppas mina blir något liknande<3