onsdag 8 december 2010

Batman: Under the Red Hood

Jaha, det verkar som att Ulead VideoStudio vill överge mig. Varje gång jag börjar spara filen så anser programmet att det inte ska funka mer och stänger ner sig :'( Aldrig hänt förut, jag är förvirrad xD Men men, ger det ett nytt försök imorn och laddar även då om videon till er :) Ni råkar inte ha tips på annat video redigerings program, utifall jag måste söka mig till nytt?

Jag tittade på Batman: Under The Red Hood ikväll, den gick på Canal+ Action. Och jisses så bra den var! Okej, animeringen är väl inget mot de äldre som är mycket snyggare (enligt mig) men filmen var så bra att jag inte irriterade mig på det, som jag annars ofta brukar göra. Denna ska köpas in på BluRay snarast!

It seems like Ulead Vide0Studio has abanndoden me. Every time I try to save it all the program thinks that it's not working and then it shuts down :'( It's never happened before, I am confused xD Oh well, I'll give it another try tomorrow and if it works I'll show you the video then :) You don't happen to have suggestions for a video editing program, if I need a new one?

I watched Batman: Under the Red Hood tonight. And oh my dear it is so amazing! Okay, the animation is nothing compared to the older ones that are much better looking (according to me) but the movie was so good I didn't get annoyed by the "new" look animation, I usually am. I'm buying this on BluRay in a near future!

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

angelica sa...

batman är awesome!