tisdag 21 december 2010

Black Swan - Must See!


Jag vill se Black Swan, hoppas på den kommer till min stad. Annars så får jag väl övertala Herr Wookie om att åka upp till Heron City att se den, för jag måste se den på bio. Det bara är så!
Förutom det så vill ja mest bara dricka te just nu, med ett stort varmt täcke om mig under tiden. Jag har fruktansvärt ont i mina njurar på grund av kylan och har haft extrem smärta sedan igår.

I want to watch Black Swan, hopefully it will come to my town. If not I suppose I have to ask Mr Wookie to take me to one that is showing it so we can watch it, because I need to watch it!
Besides that I just want to curl up under a big warm cover with a cup of tea. My kidneys is hurting like a son of a bitch because of the cold outside and I've been in extreme pain since yesterday.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: