lördag 25 december 2010

The Day After.

exhausted
Dagen efter Julafton. Jag är alltid dödstrött dagen efter vilket är konstigt eftersom vi i min familj bara slappnar av under Julafton haha. Men idag blir det en "mig"-dag som varje år! ^^

Jag fick fin fina julklappar i år och jag är väldigt nöjd med dom, fick även pengar så imorn ska jag ner på stan med syster-yster. Vi ska shoppa! Ska dock inte handla upp allt, vill beställa böcker ;)

Det är konstigt hur fort tiden går. Julen är nästan över. Nyår är snart här och med det ett nytt år. Jag hänger inte med riktigt...

Jag kommer tillbaka senare med en video med julklapparna, om mitt video-redigerings program vill funka vill säga.


The day after Christmas celebrating. I am always so exhausted which is strange since we in my family don't do that much more than relax during Christmas lol. Today is a "me"-day like every year! ^^

I got lovely presents this year and I am very happy with them, I also got money so tomorrow I'm going shopping with my sister! But I ain't buying them all up, I want to order books as well ;)

It's strange how fast time moves. Christmas is almost over. New Year is almost here and with that a new year. I can't keep up...

I will be back later with a video of Xmas presents. If my video editing program wants to work that is.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: