lördag 4 december 2010

Hibernation.

Idag så kommer min syster hit efter hon har slutat jobba för idag så ska vi baka. Även om jag helst bara vill sova idag också då det känns som att hela jag är trasig så ska det allt bli lite mysigt, kanske är precis vad jag behöver för att må lite bra en stund.
Rimfrost
Världen omkring mig ligger och sover under ett stort vitt och kallt täcke. Och det är samma för mig känns det som. Jag vill bara gå i ide och vakna igen till våren.

Today my sister is coming here after work because today we're going to bake. Even if I still just want to sleep because I feel so broken it's going to be nice, maybe it is what I need to feel good even if it's just for a short while.

The world around me is sleeping under this giant white and cold cover. And so am I. I just want to go into hibernation and wake up when it's Spring.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: