torsdag 13 januari 2011

FINALLY!

Äntligen så står möblerna där jag vill ha dom! Äntligen så kan jag få det så jag vill ha det inrett! Är bara kvar att sortera allt, ställa upp alla pyssel-saker osv i min nya pysselhörna nu sen är det klart.
Slog dock i mitt skulderblad väldigt illa när vi flyttade sängen i en dörrkarm. Gjorde så ont så jag höll på att tuppa av men mamma fick mig att inte göra det tack och lov. Gör ont som satan nu med.

Nu ska jag dricka kaffe sen ska jag köra igång igen! Hoppas på att kunna röra armen normalt snart...

Finally the furniture is where I want them! Finally I can have it decorated in my rooms the way I want! Only thing left now is to organize all the craft supplies in my new craft corner and it's done.
I hit my shoulder-blade very badly when we moved the bed in the door frame. It hurt so much that I almost passed out, luckily my mom was there. It hurts like hell still.

Now it's coffee time and then I'm going to finish! I hope I can move my arm normally soon...

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: