söndag 9 januari 2011

Where you lead I will follow...


Helt plötsligt så ville jag att titta på Gilmore Girls. Vilket är konstigt för har inte tittat på det på flera år, jag slutade till och med följa det så har inte sett alla säsonger. Så jag startade ett avsnitt och var fast igen efter bara nån minut haha. Så blir nog att dricka te och se Gilmore Girls hela dagen för mig! En perfekt söndag, tycker ni inte?

All of the sudden I got the urge to watch Gilmore Girls. Which is strange because I haven't for years, I even stopped following it and haven't watched all seasons of it. So I started an episode and I was hooked again after just a few minutes lol. So today I will probably drink tea and watched Gilmore Girls all day long! A perfect Sunday, don't you think?

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

angelica sa...

åh gud så längesedan jag såg Gilmore Girls! Underbar serie :D

Antonia sa...

Jag älskar Gilmore Girls! I brukade titta på det förut, iaf de första säsongerna, så bra verkligen.
Blir också sugen på några avnitt tackvare dig nu=)