måndag 14 februari 2011

Food Poisoned.


Bilden ovanför är resultat efter torsdagen då min syster var här och hängde :) Det var mys!
I helgen så var jag hos Herr Wookie där det sågs på skräckfilm! Paranormal Activity 2, The Collector, I Saw The Devil och The Crazies var det som stod på film-menyn.

Igår på vägen hem så började jag må dåligt, la mig när jag väl kom hem på grund av huvudvärk. Senare på kvällen som kom huvudvärken tillbaka till max och jag kräktes och hade mig, hade även någon himla feber-frossa. Så med andra ord så var jag matförgiftad igår. Helt slut idag. Så chansen är stor bloggen blir tyst resten av dagen :(


The photo of me is the result from Thursday when my sister was here hanging out :)
I spent the weekend at Mr Wookie where we watched horror movies! Paranormal Activity 2, The Collector, I Saw The Devil och The Crazies was on the movie meny.

On my way home yesterday I started to feel really ill, I went to bed when I got home because of a headache. Later at night the headache return and I started throwing up, I also had some weird fever. So in other words I was food poisoned yesterday. I feel like a walking dead today. So chances are that the blog will be quiet today :(


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: