torsdag 17 februari 2011

Why is the rum always gone?


Jag ville bara säga att jag håller till mera på Tumblr. Jag ska inte sluta att blogga här men med svackan i bloggandet så kan det vara kul att veta vart jag hänger någonstans, eller hur? :)
Jag kan garantera er med säkerhet att mitt bloggsug kommer att återvända med våren. Tills dess så får ni hålla ut lite med mig. Uppdateringen kommer att vara ungefär så som den är just nu. Men ni förlåter mig väl haha?


I just wanted to say that I am mostly on Tumblr. I'm not going to stop blogging here but since it's very low at the moment I thought it could be fun to know where I hand most, right? :)
I can guarantee you that my blogging will be back to normal along with Spring. Until then I hope you'll forgive me and stay. I will of course update, just not like usual. Pretty much it's like now.

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Antonia at Swedish Love Affair sa...

Väntar på våren då;)

Jazzy E (Hivenn) sa...

I miss you on blogger, tumblr confuses me so. x hivennn