måndag 7 mars 2011

About damn time.

Dom ringde (ÄNTLIGEN!) ifrån arbetsförmedlingen idag. Jag ska dit på möte 15.00 på torsdag för information angående Ungdomsgaranti som jag nu har rätt till. Jag är förvirrad men blir nog bra haha.
Oliver, 5 months ♥
Jag är så där peppad helt plötsligt. Även om jag är väldigt nervös med en massa ångest. Jisses.

I have a meeting on Thursday. Hopefully it will help me find something to do (+ money).

I am so motivated all of the sudden. Nervous too with loads of anxiety. Holy crap.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

Personligen tycker jag att AF suger ganska hårt, de gånger jag har jobbat har jag själv hittat jobben och fixat intervju. Men, det enda AF är bra för är att man får gratis kaffe när man är där, plus ungdomsgarantin så att man får cash varje månad ^^ Så kul att du börjar få lite money honey!:)