fredag 11 mars 2011

I am lonely.

Mötet igår gick bra, jag känner mig mer peppad än vad jag har gjort på väldigt länge. Jag har en ny Tumblr vid namn Bloody Werewolf. Det är fredag idag och fredagar är ju alltid bra! :)
M. Blanche and K. Sommerville
Jag önskar jag hade en vän som jag kunde ligga och viska hemligheter med. Gå ut på promenad och fota. Bara sitta och se på filmer som The Virgin Suicides och Girl, Interrupted. Jag känner mig ensam.

The meeting yesterday went great, I feel more motivated than I've been in a long time. I have a new Tumblr named Bloody Werewolf. It's Friday today and Fridays is always good! :)

I wish I had a friend who I could whisper secrets to. Take long walks and photograph. Just sit and watch movies like The Virgin Suicides and Girl, Interrupted. I am lonely.

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Jess Liddell sa...

Du har mig! Önskar jag bodde i närheten bara. ♥

Kitten sa...

Jess: Ja! ♥ Och jag längtar till den dagen vi kan ta fina foton som den ovan :')

Anonym sa...

stackars, don't be sad! We can talk a mind-walk :)