lördag 23 april 2011

The Blog got a Upgrade ;)


Som ni nog redan har sett så har bloggen en ny rolig och fiffig sak! :)
En liten toolbar längst ner (som går att dölja om så önskas).
Jag har inte kollat igenom alla widgets som finns till den än så mer lär sättas dit!
Men det får bli imorn när jag har kommit hem, då jag åker iväg tidigt :)

Imorn drar jag till Vingåker Outlet. Underbara kläder, här kommer jag!


As you've probably noticed already the blog has a new fun and cool thing! :)
A little toolbar at the bottom (that can be hidden if wanted).
I haven't checked out all the widgets yet so more will probably be added!
But that will have to be tomorrow when I'm home, I'm leaving very early.

Tomorrow I'm going to a outlet store, clothes clothes clothes here I come!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: