lördag 18 juni 2011

Busy Times!

Det är ganska fullt upp just nu då min syster gifter sig på torsdag! Så sista dagarna inför den stora dagen kommer nog vara ganska packade med saker att göra inför bröllopsfesten som äger rum efter dom har gift sig. Jag och familj ska självklart vara med under ceremonin också.
Känns lite konstigt, har inte riktigt fattat vad som ska hända. Kommer nog inte göra det heller förr än man står där och dom blir vigda. Måste klura ut hur jag ska undgå att ful gråta haha xD

Annars så ser jag mest på Supernatural avsnitt, cast panels ifrån mässor och sånt. Hänger också med mina töser online, där vi fangirlar gärnet som galningar. Supernatural är typ det enda (förutom Oliver) som alltid får mig att le och skratta just nu.

Jag vet det ser lite crap ut just nu då det verkar som jag använt allt utrymme på Photobucket! Ha tålamod och låt Kitten work her magic, ok? ;)
Fixat! :)


It's pretty much going on right now since my sister is getting married on Thursday! So the days before now is very busy with things to get done to the party that takes place after they've gotten married. Me and family will of course be there when they get married.
It feels strange, I've not really understood what's about to happen. And I probably wont until they stand there ready to get married. Have to figure out how not to howl loudly while crying xD

Other than that I'm mostly watching Supernatural episodes, cast panels from conventions and stuff like that. Also hanging out online with my precious girls, fangirling like crazy people. Supernatural is the one thing (besides Oliver) that never fails to make me smile and laugh.

I know it looks a bit crap right now since it seems I've used up all space on Photobucket! Be patience and let Kitten work her magic, alright? ;)
Fixed it! :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: