söndag 12 juni 2011

Thunderstorm and Bunny Loving

innocent world
Njuter väldigt mycket nu av sommaren. Även om jag inte mår särskilt bra av värmen så föredrar jag den ändå framför den kalla vintern. Åskade dock inatt, inte okej haha xD

När jag inte hänger på balkongen slappandes med en fluffig liten kanin så hänger jag på Tumblr med mina töser. Vi nördar gärnet och huvudämnet just nu är Supernatural.

Håller även på att se om på Heroes. Jisses vad jag har saknat Sylar kan jag säga!


Enjoying the Summer a lot right now. Even if I get ill by the heat I still prefer Summer over the cold Winter. Was a thunderstorm last night, not okay lol xD

When I'm not relaxing on the balcony with a fluffy bunny I hang on Tumblr with my girls. Fangirling to max and the main topic is of course Supernatural.

I'm also re-watching Heroes. I've missed my Sylar, a lot!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: