lördag 2 juli 2011

Canon EOS 500D


Idag så var jag till Norrköping med pappa. Jag hittade mig ett par nya skor då mina allra bästa älskade sommar gå skor har gått sönder (svider i hjärtat). Vi var även inne på MediaMarkt då pappa är ute efter en ny mobil. Vi kom dock ut med en Canon EOS 500D + 2 objektiv.
Så imorn så blir det en rejäl long foto promenad för min del kan jag garantera er! Det kliar i fingrarna och jag är ivrig som en liten 4-årig som har fått en ny leksak haha.
Nu är det inte min kamera utan pappas men jag får låna den hur mycket jag vill, så klart :)

Torsdag och fredag så var jag på min praktikplats jag pratade om. Det är helt guld! Jag stortrivs och det känns så otroligt rätt! Jag är glad att jag hittade den platsen, det kommer ge mig så mycket i efarenhet och tror jag kommer växa som person också ärligt talat.


Today me and my dad went on a road trip. I bought a new pair of shoes since my best most loveliest Summer walking shoes are no more. We also looked for a new cellphone to my dad but instead we came home with a Canon EOS 500D + 2 objectives.
So tomorrow I can guarantee you I'll take a very long photo walk! My fingers are itching and I'm excited like a little 4 year old who has a new toy lol.
The camera isn't mine but my dads but I'm allowed to use it as much as I want, of course :)

Thursday and Friday I was on my "work training" I told you about. It's amazing! I love it there and it feels so right! I'm happy I found that place, it will give me so much experience and I think I'll grow as a person as well to be honest.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: