tisdag 5 juli 2011

I rather break a bone. Seriously anything but this.


Idag ligger jag hemma i extrema girl pains :( Mailade Lisa som äger affärn jag praktiserar på och jag hoppas hon får det. Måste maila dom på Iris Hadar också för kommer inte kunna ta mig till mötet jag har där idag. ÅH! Jag blir så jäkla trött på den här skiten! Igår så svimmade jag i princip av vid 22-23 och dog hela natten av smärta och även om det är bättre nu så är det tillräckligt illa för att jag knappt ska kunna sitta upp. Ursäkta mig medans jag återgår till min säng och dör.


Today I'm home since I have extreme girl pains. It sucks. I'm sick of it. I passed out like 10 last night and laid the whole night in extreme pain. And even if it's much better now I still can hardly sit up because of the pain. Excuse me while I go back to bed in order to die.

Share/Save/Bookmark