torsdag 21 juli 2011

Summer where did you go?

July 19
Önskar jag kunde säga det var lika fint väder som när jag tog bilden tidigare i veckan men det är grått och blä ute. Regnat hela morgonen så blir väl att greppa paraplyet om en stund när jag tar min promenad för dagens praktik. Regn är mysigt men idag känner jag inte alls för regn. Det får mig att vilja bädda ner mig i en filt framför en film.


I wish I could say that the weather is as lovely like when I took the photo earlier this week but it's gray and bleh outside. It's been raining all morning so I suppose it's just to grab my umbrella when I take my walk to work today. I usually love rain but today I'm not in the mood for it. It makes me want to wrap a blanket around me and watch a movie .

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: