lördag 13 augusti 2011

August 13th 2011


Sitter här och funderar på om jag ska sätta tänderna i en pizza och dra på en film. Föräldrarna är nämligen på släkt grejer där de har kräftskiva. Jag var självklart bjuden jag också men jag var inte alls på humör för stor folksamling, även om jag avgudar min släkt. Man kan inte alltid va på g!

Så jag ska ikväll mysa i stora soffan framför TVn ätandes på godis och en fluffig kanin i famnen, om jag känner Oliver rätt vilket jag faktiskt gör. Vad har ni för er ikväll?


Sitting and thinking if I'm gonna bite down in a pizza + put on a movie. The parents are away on a meet the relatives thing. I was of course invited as well but I was not in the mood at all for lots of people today, even if I adore my relatives. You can't always be in the mood!

So I'm gonna settle down in the big couch later in front of the TV with candy and a fluffy bunny in my arms, if I know Oliver which I do. What are you doing tonight?

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Jennilie sa...

Sv: Tack så mycket =)