tisdag 2 augusti 2011

Welcome August


Kan inte fatta att det är redan augusti, känns som att det var början av våren igår. Tiden går så fort när man bli så kallad vuxen. Tidsuppfattningen är helt annorlunda än när man var barn, då ett sommarlov kändes som ett helt år. Men sånt är livet antar jag.

Det är sent och jag borde sova eftersom jag jobbar imorn. Jag kan inte hjälpa det, jag älskar att sitta ute i sommar natten med en cigg och bara njuta av sommaren.


I can't believe it's August already, feels only yesterday it was the beginning of Spring. Time moves fast when you grow up. It was different when you were a child, a Summer seemed to be a whole year. But that's the way of life I suppose.

It's late and I should be in bed since I have work tomorrow. I can't help it, I love late Summer nights. Sit out on the balcony with a cigarette and just enjoy Summer.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: