fredag 9 september 2011

[F U D G I N G] P A I N

Nervous Tick
Fredag - Helg efter idag! Och det behövs gott folk, min nacke + axel + arm är helt åt skogen med en massa irriterande smärta och jag vill bara kräkas när jag måste röra på mig. Så i helgen blir det att vila upp den och mig, då jag på grund av det ej har fått sovit mycket på typ en vecka nu. Ugh.

Annars då? Inte mycket! Shoppade lite igår, sånt smått nödvändigt som mascara men även såna där fiffiga t-shirts papper! Så i helgen blir det att printa ut de tryck jag har designat och sen stryka på dom på t-shirts! :D Ska bli kul och jag hoppas jag ej är pinsam som vanligt och gör helt fel xD


Friday - Weekend after today! And it's needed for sure, my neck + shoulder + arm is completely bleh with loads of annoying pain and I just want to throw up when I have to move. So this weekend it's resting, hopefully it will help it get better.

Other than that? Not much! I did some shopping yesterday after work, little need-to-have stuff like mascara but also t-shirt transfer papers to my printer! So this weekend I'm printing the prints I've designed and then getting them on a pair of t-shirts! :D It will be awesome.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: