lördag 10 september 2011

S E A R C H [&] D E S T R O Y



Även om jag vaknade av att ha ont i vänster axel imorse kl 8 så är det faktiskt skönt att komma upp så tidigt, även om det är lördag som brukar betyda extrem sovmorgon för mig. Önskar jag kunde röra mig som jag vill utan att skrika till av smärta...men icke så det blir väl att vara tråkig idag och inte göra någonting :( Klockan är inte ens 11 och jag är rastlös.

Just nu dricks det kaffe och lyssnas på Sucker Punch musik (var av titeln). Surfar lite på Tumblr och läser fina bloggar.

Sitter i även andra tankar...som att vi kanske borde ha en liten tävling här i bloggen?


Even if I woke of from pain in my left shoulder this morning around 8 it's actually nice to get up that early, even if it's Saturday which usually means sleep in for me. I wish I could move like I want to without shouting out in pain...but nope so I suppose it's being boring today and do nothing :( The time isn't much yet and I'm already restless.

Right now I'm drinking coffee while listening to the Sucker Punch soundtrack (hence the title). Browsing Tumblr a bit and I'm reading lovely blogs.

Also on another note...maybe we should have a little give away here in the blog?


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: