tisdag 18 oktober 2011

And I am loving life at the moment.


Forfarande lite hängig och snörvel men jobbade igår och satsar på veckan ut! :) Är dock ledig imorn för då har jag en läkartid, så ska även passa på och få lite "måste" saker gjorda som att städa, tvätta osv.

Vet inte om jag har sagt det rakt ut här men jag stortrivs med mitt nuvarande liv, där jag är om dagarna och vart det är på väg. Och är ivrig att ta nästa steg som förhoppningsvis kommer i november! :)

Still a bit under the weather with this cold but I worked yesterday and I aim to work the week out! :) I do have a day off tomorrow because I have a doctors appointment, so taking the chance of getting some "have to's" done, like cleaning and laundry.

Don't know if I said so straight out here but I love my currents life, what I do during the days and where it's heading. And I'm eager to take the next step which hopefully comes in November! :)


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

catarina sa...

sv. åh, tack sötnos! <3

jennilie sa...

Sv: Tack så jätte mycket :D