fredag 14 oktober 2011

I L L

the pour.
Idag har jag varit hemma ifrån jobbet, då jag är sjuk. Att vara sjuk suger extremt hårt och jag hatar det, bara känslan av ynklighet bläar mig >.< Så jag har spenderat min dag i sängen och sen har jag druckit te, en massa te. Plus en massa kel med kaninen så klart. Tur också man har en snäll pappa som inte bara kom hem med munkar förut men erbjöd sig att åka och köpa min favorit pizza! Jag är fortfarande lite paff över det.

Today I've been home from work, I'm ill. To be ill sucks on so many levels and I hate it, just the feeling of bleh disgusts me >.< So I've spent most of my day in med and then I've been drinking tea, lots of it. And of course lots of bunny cuddles. Lucky me to have a dad who brought me donuts before and offered to go and buy my favorite pizza! I'm still a bit shocked over that fact.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: