måndag 24 oktober 2011

One More Time With Feeling

simple
branches
Sitter just nu med det sista av mitt kaffe innan jag ska göra mig i ordning för dagen, Regina Spektor på i bakgrunden och en himla massa dimma ute. Även om jag vaknade med huvudvärk imorse så är jag på bra humör, ett humör som hållt i sig i flera dagarna nu och jag fattar ingenting. Jag är inte van att vara på så bra humör så länge, det är skönt att veta att det går för mig med.

I'm about to finish the last of my coffee before I start getting ready for today, Regina Spektor is singing in the background and there's so much fog outside. Even if I woke up with a headache today I'm in such a good mood, a mood that's been with me for days now and I get nothing. I'm not used to being in this kind of mood for that long, it's nice to know that I can.


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

catarina sa...

sv. haha eller hur, retrooo

yohanes sa...

its like your diary..^^
visit me back ya,see my pencil painting..thanks