onsdag 26 oktober 2011

T I R E D


Det blåser kallt ute idag. Jag är trött då jag bara fått ca 2-3 timmars sömn sedan i förrgår. Mina sömnproblem är igång igen med andra ord...jag är inte nöjd med detta O.o.
Men nu ska jag se om jag kanske hinner fota lite innan jag drar iväg till jobbet! ^^ Ska även visa senare ikväll vad jag hittade när jag svängde förbi second hand igår ;)

It's cold winds outside today. I'm so tired since I've only got like 2-3 hours sleep since the day before yesterday. My sleeping problems are back again in other words.
But now I'm gonna photograph a bit before I run off to work! ^^ And tonight I'll show you what I bought at the thrift store yesterday ;)


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

catarina sa...

sv. haha jag ställde upp för en kompis.. så det är inte jag som håller i bilderna dessvärre :( det var ett tag sen också, heh